Godmorgon!

Jag ligger i sängen med datorn och är allmänt seg. Nyss ringde Michelle och undrade om jag kunde ta med min cheerdräkt till träningen idag för hon behövde låna den. Vi ska ju snart beställa nya dräkter och då behövde han som ska sy dem se lite hur en dräkt är uppbyggd och så. Iallafall så var det kul att hon ringde.
Idag ska jag städa rummet så det blir übersnyggt (det var så länge sen som det var superstädat) och klockan fyra ska jag på träning. Om jag har tur så hänger Filip med på boxningen ikväll annars boxas jag med mamma, för boxas det ska jag.
Egentligen borde jag gå upp och göra frukost nu men jag såg att min godispåse stog brevid sängen så jag sitter och äter det istället. Fast nej nu ska jag gå upp och göra frukost och sen ska jag fixa en dagens outfit. Ha det braa!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på