Film och myspys

Hej! Jag hinner snabblogga lite medans Filip är i duschen. Jaa målarkursen gick bra, ni får se bild imorn när jag kan föra över bilderna från mobilen. Vid halv tio kom Filip och mötte mig vid abf så gick vi hem till hans pappas lägenhet. Hans pappa skulle sova hos hans mamma så vi fick lägenheten för oss själva vilket är nice. När Filip kommer ut ur duschen så ska vi poppa popcorn och kolla på film, bröllopsfotografen om jag får som jag vill.
Imorgon blir det att gå upp tidigt och gå till träningen i d-hagen som börjar tolv. Nu är Filip klar så jag lär väl sluta. Ha en trevlig fortsättning på kvällen allihopa!


Postat av: Filip Björklund

Jag älskar dig! <3 (L) (K)

2010-03-03 @ 17:55:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på