Facemask

Smexigt värre. Masken har börjat torka på vissa ställen, därav fläckarna.

Jag gjorde en ansiktsmask för ett tag sedan, eller ja jag smetade på lite sörja i ansiktet. Jag måste erkänna att det kändes lite skumt att smörja in hela facet med en blå ajaxluktande smet, men den skulle vara djuprengörande så det var väl värt ett försök. Visst jag blev lite lenare i ansiktet och kände mig fräschare men att kalla ansiktsmasken för "En naturlig ansiktsmask med djuprengörande alger" är nog att ta i.

Nu sitter jag och Filip och tittar på numbers och tjockar i oss chips. Efter numbers ska vi nog se på film, någon som har något tips på någon bra film?
Imorgon blir det shopping om jag inte hittar på något annat att göra. Jag ska kika efter en väska och sen ska vi nog på IKEA om jag får som jag vill. Jag vill verkligen ha ett skrivbord så jag slipper sitta och plugga och rita i köket.

Nu ska jag försöka lista ut mysteriet "mobilblogg" för när jag provade för ett tag sen så fungerade det inte... Om någon är haj på hur man gör så får ni jättegärna hjälpa mig. Puss!



Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

En sån mask skulle ajg behöva haha :D



SV: Jepp, precis :D



Vad händer imorgon då? ;)

2010-03-20 @ 00:44:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på