Exhausted.


Hej! Dålig bloggning idag med men jag har så mycket annat att göra så det blir så. Idag var jag ju på träning igen och det gick jättebra! Michelle övertalade några byggarbetare som höll på att renovera något i hallen att hjälpa oss att bygga lite och bilden där uppe är resultatet.
Igår när jag kom hem från träningen så hade jag seriöst ont i hela kroppen! Idag är det bättre men jag är fortfarande superstel och har ont lite överallt.
Nyttig som jag är så sitter jag och äter chips, sourcream and sweet chili, och de är skiitgoda! Liiite för starka för min smak men det funkar med saft till. Snart ska vi spela kort tror jag, om det blir poker så ligger jag illa till för jag är skitkass på det. Menmen någon måste ju förlora också. Nej nu ska jag kika klart på Skavlan. Ha det bäst!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på