Ä n t l i g e n klaaaar!

Nu är jag äntligen klar med uppsatsen. Sisådär en timme försent men det gör inget.
Nu ska jag måla mina naglar och sen blir det sängen. Jag ska nog lägga mig och virka lite, tantvarning I know men det är kul. Jag håller på med Amigurumi - små virkade figurer, och de blir jättesöta! Bild kommer när de är klara.
Imorgon ska jag till Falun halv elva och jag har ingen aning om när jag kommer hem. Jag bloggar väl då iallafall.

Justja! Pappa och jag beställde mina glasögon idag! Det blev inte någon av bågarna jag tog hem. Istället hittade vi ett par betydligt billigare som dessutom satt mycket bättre så det var ju klart jag tog dem. Skönt att om 10 dagar så har jag glasögonen här! Lagomt till skolan börjar igen.

Nattinatti!


Postat av: Maja

härligt att se att du virkar på fritiden, Maja

2010-03-31 @ 16:03:47
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på