26 Mars

Hemmaa aa aaaaa!
Provet gick jättedåligt! Så himla besviken. Jag hade pluggat på helt fel saker och provet blev ju självklart skitsvårt när man typ inte kunde något alls. Jag får vara glad om jag får G. Så illa är det.

MenMen.
Efter skolan så gick jag till mormor en sväng och fikade. Victor (min kusin) var där och det va kul att träffa honom, han var självklart lika gullig som alltid. Både Victor och hans storebror Emil är supergulliga! De är lite lillgamla och så förståndiga för att vara så små. Eller ja så små är de ju inte, Victor är sju och Emil är nio. Victor skulle iallafall på kalas och hade fått nya kläder att ha på sig. Han var så stolt över att byxorna var heelt nya men ändå så var dom slitna(!) haha så sött. Han hade skjorta och slips också och var så snygg så. Nu har jag nyss kommit hem från att ha följt honom till kalaset.

Jag ska nog platta håret och fixa mig lite tills Filip kommer hit vid fem. Sen måste jag tänka på vad vi ska äta. Gud vad mycket det är att tänka på när man ska vara vuxen för någon dag! Jag skulle inte klara att bo själv i en dag ens haha.

Ja som ni kanske förstår så kommer uppdateringen under helgen säkerligen att vara kass. Jag hoppas ni kikar in här ändå! Puss på er!


Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig helg sötnos! :)

2010-03-26 @ 16:42:41
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på