1 mars 2010

Hej!
Jag sitter och läser lite bloggar och dricker bubbelvatten. Jag älskar bubbelvatten! Vi har det i en kran bervid den vanliga vattenkranen så när jag vill ha är det bara att gå och ta.
Idag har jag varit med Filip större delen av dagen, vid fyra var vi upp på stan en sväng och jag uträttade några ärenden och sen gick vi och kikade på telefoner och fikade. Jag tog kvart över fem bussen hem och sen dess har jag bara setat och segat framför datorn. Jag funderar på om jag ska städa lite på mitt rum för det behövs verkligen... Visst det är tråkigt men det blir ju så bra när man är klar.

Innan jag städar så ska jag nog kika lite på nelly.com för de har fri frakt till på onsdag så man borde ju passa på att handla nu. Jag blev jättesur nyss när jag såg att de supersnygga och billiga legginsen från nelly var slutsålda.

Menmen. Snart ska jag och pappa beställa biljetter till bounce. Både han och jag har glömt bort det hela tiden så biljetterna börjar ta slut men det finns några kvar och dem ska vi lägga beslag påom några minuter.

Nu blir det nelly.com, publicerar nog mina favoriter senare. Ha det bra!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på