What I've bought

Ja detta var vad jag fick med mig hem från Västerås. Jag är helnöjd:D Jag har letat länge efter ett par beiga lite "pösiga" shorts med halvhög midja, och så idag så fanns de bara där på New Yorker för 169:-.

Det stora halsdandet
som så många bloggat om kommer ifrån H&M och kostar 99:-.

Örhängena i form av ugglor, hypermoderna och supersnygga kommer ifrån Gina Tricot vilka också ringarna samt de andra paret örhängen gör.

Den blommiga bikinin har jag spanat på länge men som oftast när jag ska köpa något så är det slut när jag väl har bestämt mig. Den här gången hade jag dock bättre tur för bikinin som är slut sedan länge på hemsidan fanns på Gina Tricot i Västerås. Gah vad glad jag blev!:D

Till sist haffade jag det superfina halsbandet med en berlock på från BikBok, ett riktigt fynd perfekt att matcha med det mesta.



Postat av: Jenny

SV: Haha om man vågar utmana sig själv så vf inte :D:D



Btw, Sjukt fina saker du har köpt :)

2010-06-25 @ 01:30:43
URL: http://jennyds.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på