Det kungliga bröllopet

Nu har jag setat av och till i flera timmar och tittat på det kungliga bröllopet och jag måste säga att det verkligen har uppfyllt mina förväntningar.

Jag tycker att kronprinsessans brudklänning är helt underbar! Stilren men ändå så speciell och modern. En traditionell klänning med influenser av dagens mode. Wonderful.  Designern Pär Engsheden får stående ovasioner av mig. 
Klänningen är av pärlvit dubbelsidig sidenduchesse med korta armar och utåtvikt krage som följer den rundade ringningen. Ryggen är v-formad med klädda knappar. Ett midjeskärp knäpps i ryggen. Släpet, som är nästan fem meter långt, är kantat med en bård, fäst i midjan och följer slöjans form. Totally perfect.

Middagen var också oklanderligt planerad. Det enda jag reagerade lite på var att glasskulan nästan var obefintlig, men det är väl så det ska vara;)

Höjdpunkten under middagen tycker jag var Daniels tal till Victoria. Det var så fint och personligt. Så sött. Det visade verkligen att han älskar henne.



Ph's: Lånade från Svt.se & tv4.se




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på