Boring inlägg utan bilder tyvärr.

Helluu!
Min dag har varit riktigt härlig faktiskt. Jag har ju varit hos mina kusiner och hjälpt till med deras gård. Det blev väl inte så väldigt mycket gjort men jag klippte iallafall gräset och sen pantade jag och Hilda ungefär 600 öl och ciderburkar. Vi hade ju fest i helgen;) Haha nej men det var familjen som har hyrt deras hus ett tag som hade slängt ut sex stora sopsäckar med pant i skogen. Först trodde vi att det bara var skräp men  så kikade vi i dem och såg att hela skiten var pantburkar. Det tog oss nästan en timme att panta alla burkarna men det var det värt, 150:- rikare blev vi båda två.
Nu på kvällen drog jag, Hilda, Becca och Moa till Halsjön och badade och badade. Det var riktigt kallt men skönt ändå. Jag simmade tillochmed två längder.

Nu har jag kommit hem och ätit fisksoppa med laxfilé och suttit och degat i soffan och snart ska jag sova. Puss!


Postat av: hilda

hih, det var roligt (:

2010-06-18 @ 11:28:25
URL: http://dinhilda.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på