Äntligen skiner solen!


Helloooo! Äntligen steker solen igen! Det har varit riktigt efterlängtat kan jag tala om! Jag kom precis hem från tandläkaren och tänkte passa på att blogga lite när jag ändå är inomhus. Snart ska jag ut och lägga mig i solen och steka med en bra bok och spotify:D Det kallar jag sommarlov!

Från det ena till det andra så har faktiskt flera stycken frågat om inte jag kan fota allt nytt jag har köpt de senaste veckorna så det gjorde jag igår. Nu ska jag bara sätta ihop bilderna till collage och sen posta dem här. Det tänker jag försöka hinna med ikväll men vi får se hur det blir. När jag plockade fram allt så blev det en hel del!

Nej nu ska jag inte sitta här mer, nu ska jag ut! Ha det bäst!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på