Sometime, I promise

Det blev aldrig så att jag tog med mig datorn till Filip igår så därför bloggade jag inget mer igår.
När jag kom dit så tittade vi på Valentines day, en jättesöt kärlekskomedi som kryllade av kändisar. Nu idag har vi tittat på American Virgin, också en komedi men med american pie vibbar;)
Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag har mest lyssnat på när Filip spelar och ätit tacochips.

Nu har jag kommit hem och ska ut och springa en vända. Efter det blir det duschen och sen åker jag hem till Mathilda och sover där. Imorgon följer jag med henne och Ange till Gävle/Västerås och shoppar lite. Trevligt trevligt.

Vi hörs när jag har sprungit. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på