Torsdag 17 Juni

Godmorgon sunshines! Jag har nyss vaknat och ligger och kollar lite bloggar. Om ett litet tag ska jag ut i solen och steka lite i väntan på att kusin vitamin ska höra av sig. Jag har för mig att vi skulle hitta på något idag men vi får väl se. Hon verkar vara rätt okontaktbar...:P

För övrigt så gör mina tänder jätteont, tillochmed när jag pratar! :'(  När det gör såhär ont känns det bra att veta att det faktiskt kommer göra mina tänder raka och fina om ett tag. Fast jag ska nog ta en alvedon när jag går upp bara för att jag inte tål att ha ont någonstans.

Nej nu ska jag väcka min lillasyster och sen gå ut i solen. Puss!


Postat av: HILDA

haha, okontaktbar på dig själv ;D jag var nere och åt frukost :D (y)

2010-06-17 @ 16:59:33
URL: http://dinhilda.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på