23:49 29 Juni 2010

Jag har haft en av de mysigaste dagarna på länge idag. Den började med att jag gick upp och satte mig vid datorn lite. Vid halv tolv ungefär så kom Filip och vi myste i solen hela förmiddagen. Vid tre ungefär började vi känna oss lite hungriga så vi plockade fram en engångsgrill och grillade hamburgare. Extra gott blev det när det var JAG som grillat. Såklart:D Sen framåt sex någon gång så hämtade jag, Frida och Filip upp Matilda och så åkte vi till lillsjön och badade. Vi badade inte speciellt länge, men tillräckligt för att det skulle räcka. Jag var jättetaskig mot Matilda och skvätte ner hela henne innan hon hade doppat sig. Usch jag har dåligt samvete för det faktiskt för jag vet hur det skulle kännas om det var jag som blev nerskvätt. Förlåt Matilda:(
Efter vi hade badat så åkte vi hem till Filip och tittade på film, eller jag och Filip iallafall. Matilda och Frida vet jag inte vad de gjorde. Vid halv elva körde jag och Frida hem och nu ligger jag här.
Imorgon ska jag vara barnvakt mellan 8 och 16 och sen på kvällen blir det bio och mat med älskling. Vi ska se den sena visningen av Eclipse klockan 22 så vi tänkte äta innan. Det blir väl något otroligt romantiskt som American eller City Burger. Haha:) Mina förväntningar på filmen är höga och det ska bli riktigt mysigt med mat och bio imorgon. Det blir lite som en dejt. Myyys!

Nej nu borde jag sova om jag ska orka upp imorgon (elva minuter kvar). Sov gott!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på