I'm back.

Yes, nu är jag tillbaka. Somsagt så var jag ju så trött på min gamla design att jag till slut inte orkade blogga! Sjukt.
Nu har jag tagit tag i saken och min blogg har fått en total make over. Jag är riktigt nöjd faktiskt!

Annars så har tiden bara rusat fram, idag var det liksom näst sista dagen i nian! Det känns både sorgligt och spännande på samma gång. Mest spännande tror jag faktiskt. Hehe:)

Imorgon smäller det alltså. Först på dagen så ska vi spela brännboll mot lärarna, köra lådbilsrally och lite annat smått och gott. Sen vid halv sex ska vi ses igen och mingla lite som lärarna säger och sen blir det middag. Halv åtta har vi avslutning i kyrkan och sen ska vi åka traktor och vagn till bystugan och fira att det är sommarlov!
Underbart om ni frågar mig.

Nu ska jag gå och föna håret och sen ska jag sova. Vi hörs imorgon med en morgonblogg och dagens.

Pusspuss!


Postat av: Bea

Din header vart bra ! ;D

2010-06-10 @ 00:25:23
Postat av: Maria

snygg blogg :)

2010-06-10 @ 12:18:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på