28 Juni -10

Godmorgon! Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ut och kika om det var fint väder och det var det. Det andra jag gjorde var att göra iordning frukost och attta med både den och datorn ut på altanen, så nu sitter jag här och äter frukost och bloggar. Så fort jag har bloggat klart ska jag koppla in datorn i stereon och sätta på lite musik, sen slänger jag mig i solstolen på gräsmatta för att fånga några av solens strålar. Vid två ska jag till Dicka och jobba igen. Visst det är värt pengarna men jag skulle vilja hänga med trevligt folk vid en trevlig sjö någon dag också. Det får bli sen, efter norgeresan typ. Eller nästa vecka om den blir fin. På måndag nästa vecka så ska jag iallafall till Sthlm med mamma och Frida, förhoppningsvis så hänger Ange på också. Då blir det shoppiiiing!

Nej nu ska jag ut i solen. Puss på er!


Postat av: Natalie - It's all about attitude

så fin blogg du har! :)

Och en väldigt läcker design :)



take care. kram!

2010-06-28 @ 10:54:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på