2 Juni

Jag har inte bloggat på evigheter men det är så himla mycket annat som händer just nu. Massor i skolan och så.
Sen håller jag på med en ny blogg design också som jag vill få upp. Ljus kommer den bli för er som undrar.
Iallafall så är jag så trött på min design så att det känns tråkigt att blogga! Jag vill verkligen blogga och längtar efter att blogga men jag har inte tid och min design är så deprimerande.

Aja. Imorgon är det min födelsedag iallafall! My sweet sixteen! På fredag ska jag åka till örebro och kika på Jessicas student, och på lördag kommer min älskling hem! Kommer säkerligen inte känna igen honom för att han har blivit så brun menmen. Jag är inte avundsjuk. Inte alls.
Justja på söndag ska jag till Sthlm och grönan också, trevlans värre! Ja ni märker ju att jag har rätt fullt upp men något inlägg ska jag nog försöka klämma in.

En tillsvidaredesign kommer jag fixa också för jag orkar inte med min depressing design något mer. Nej nu vill jag somna så att det blir imorgon. Puss!


Postat av: julia

sv: ja det är bra med mig, sjdå? :)

2010-06-09 @ 18:06:34
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på