18 Juni -10

Jag är helt slut! Skakis i hela kroppen, ögonen svider, huvudet dunkar, halsen rivs och tänderna gör riktigt ont.
Trots att jag gick upp rätt sent, halv tolv så är jag fortfarande trött. Helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mig igen men jag måste försöka vara vaken. Sen jag gick upp så har jag städat mitt rum, fixat diskmaskinen, diskat och skärt iordning grönsaker till tacos.

Egentligen ville jag ut och springa idag men nu vet jag inte om jag vågar på grund av att jag känner mig så sliten.
Jag ska nog fråga Frida om hon vill cykla brevid när jag går istället så får jag motion ändå. Sen när vi kommer tillbaka så går vi förbi mormor och fikar lite tror jag bestämt. Fläderbärssaft ska ju ha massa helande krafter har jag hört. Haha.

Ikväll ska jag vara hundvakt igen, Filip kommer och joinar mig ikväll så jag slipper sova ensam hos hundarna.

Nej nu ska jag ut. Puss!


Postat av: maja

Tack, Amanda för omtanken. jag hoppas verkligen att det löser sig till hösten. Hoppas det inte gör så ont i dina tänder för länge, det verkar vara besvärligt. Kram Maja

2010-06-18 @ 17:25:18
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på