10 Juni

 

Min outfitbild blev failad så ni får en vanlig bild istället.  Skjorta - H&M herr

Goodmorning sunshines!
Idag är det torsdag och sista dagen i skolan. Härligt!
Jag har precis fixat mig och nu sitter jag och väntar på att nudlarna ska bli klara och målar mina naglar. Idag blir det en ljus beige/vit skimrande färg. Färgen är jättefin så det skulle kunna bli jättefint men jag är ju så klumpig så jag kommer åt överallt:(
När jag har ätit så ska jag bara fixa lite grejer och sen tar jag moppen till skolan. När jag kommer hem så blir det till att börja fixa mig direkt så jag är ute i god tid, hellre klar nån timme innan än att inte bli helt klar;)

Nej nu ska jag äta och sen åka iväg. Ha det bäst, puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på