Lite tråkigt sådär mitt i natten

Mina fina sweeties. Så glad att ni finns giirls! ♥

Hellouu! Jag ligger i sängen och camar med Ange och Mathilda. Visserligen är de vääldigt sega men det är kul att sitta och kolla på alla kul miner de gör utan att veta om det :D I got no life:(

Medans jag ändå inte sover så ska jag slänga upp tysfjord-bilderna tänkte jag. Jag satt i evigheter och laddade upp dem förut idag. Så segt! Blogg.se borde verkligen fundera ut något sätt att ladda upp fler bilder i taget så som facebook har! Nej nu ska jag göra ett inlägg med bilderna. Puss!


Postat av: M

ange ser ut som en ko och jag som en flodhäst! detta gillas(y)

2010-07-22 @ 03:32:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på