21 Juli 2010



Godmorgon fina ni!
Jag har nyss vaknat och slängt på mig dagens outfit. Mina nya mjukisdress som jag köpte på b.young igår. Eftersom att jag ska åka bil i cirka fem timmar idag (2,5 dit - 2,5 hem) så passar den utmärkt tycker jag!
Det blir väl så att jag byter om till något lite snyggare när vi kommer till farmor och farfar. Jag har ingen lust att gå såhär på stan ;)

Egentligen skulle vi ha varit iväg redan men hela min familj försov sig så det blev lite uppskjutet. Aja jag lär väl gå och göra mig klar inför att åka så de inte behöver vänta på mig. Ha en fin dag!


Postat av: Malin

Vilka otroligt fina bilder du har tagit från Tysfjord!! Du är verkligen duktig!



Vad roligt att se "mitt" tv rum igen, där jag har spenderat otaliga timmar vid datorn och teven.. ;)



Hoppas ni får en fin dag på Mo, hoppas ni köper en soft is på Mejer - där finns det bästa!!



Hälsa familjen!

2010-07-21 @ 11:32:19
URL: http://inpleno.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på