1 Juli -10

Jag sitter hemma hos Filip och ska snart kila iväg och äta frukost. Efter det så sticker jag ner på stan en sväng och fixar lite stuffs och sen blir det hem och greja. Kanske bada med Hampus, Filip och Fredrik och nån mer också.

Förövrigt så var bion aaasbra igår. Lätt bäst av de tre som gjorts! Träffade på Danai och Kevin också, trevligt! Nu väntar Filip på mig så jag ska väl gå. Puss!


Postat av: Xio

SV: Tack så jätemycket! Ja fast jag har gjort mönstret själv efter min egna kropp:) Jag brukar oftast göra alla min mönster själv, jag har boken Mönster och konstruktioner för damkläder - Inger Öberg/Hervor Ersman där jag utgår från deras grundmönster och ändrar sen. Det bästa är egentligen att gå en kurs i mönsterkonstruktion då behöver du inte köpa nya mönster hela tiden utan bara göra själv efter dina egna mått. Det är ju mönstret och att klippa ut som är jobbigast att göra men det är bara att få ut tummen ur röven och sätta igång. Jag kollar oftast igenom massa modetidningar innan för att peppea mig själv haha

2010-07-01 @ 21:49:17
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på