Avatar!

Hej!
Åh Avatar va helt sjukt bra! Verkligen en film jag kommer se fler gånger kan jag lova!
Helt underbar var den.


Jag kom väl hem vid tio nån gång och sen har jag tittat på Lets Dance. Jag såg nyss att jag hade fått brev från transportstyrelsen om att mitt nya moppekort finns att hämta ut på posten så jag ska nog hämta ut det imorgon.
Imorgon ska jag till Filip också, fast på eftermiddagen nån gång för hans lankompisar är väl kvar ett tag antar jag.
Det fixar sig nog.
Åååh jag vill se avatar en gång till nu på en gång! Haha.


Nästan samma som igår men jag gillar min kavaj en hel del så ni får stå ut.


Såhär kan det se ut när jag försöker ta en helt okej bild av mig själv men känner lite att det inte blir speciellt bra. Så jag bara flummar istället.
Haha.
Nej nu ska jag kolla klart på Solsidan och sen blir det nog sängen.
Puss på alla!



Postat av: sarah

jag satt bakom dig då :) och filmen var underbar!

2010-02-01 @ 20:57:04
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på