Morötter, dipp och vanilj cola!

Hejsan!
Jag har haft fullt upp så jag har inte kunnat blogga, men nu är jag här igen!
Idag hade jag en helt okej dag i skolan och sen städade jag lite hemma. När mamma slutade jobbet så mötts vi på gymmet och tränade lite. När vi kom hem så väntade bastun och den nya bodyscruben men oliver och bambu!
Nu sitter jag och dippar morötter och väntar på att let's dance ska börja igen.
Åh jag måste bara berätta, ni vet för några år sedan när coca cola lanserade vanilla coke? Jag älskade den! Sen bara försvann den, och igår så kom killarna med sånna i skolan och då hade de tydligen fått in sånna på ica i Horndal. Gissa om jag blev glad? Så nu har jag köpt en burk att fredagsmysa med:) INGEN ska få smaka! Ha det bäst så hörs vi senare eller imorgon. 
Justja en outfit bild har jag ju också!


Leggins: Only 199:-
Tröja: Gina tricot 199:-
Väska i bakgrunden: Nuknuk.se 269:-
+ ett av de nya armbanden från vero moda

Puss och kraam!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på