Minitime

Nu ska jag nog lägga mig i sängen med datorn istället, det är mycket bekvämare ju och så blir man trött. Och blir man trött så stänger man av datorn och sover. Easy!
Nej men nu ska jag fixa mig inför natten I think, sen blir det kika runt på kläder ett litet tag, som vanligt.
Jag har tänkt på att mitt nattfix tar typ lång tid. Först sminka av mig (smörja på-låta verka-skölja av) Det tar ca 5 min, sen ska jag ha ansiktsvatten 2 min, sen basiron, 2 min till och sen borsta tänderna typ 5 min. Sammankagt blir det typ en kvart, okej det blev inte så jättemycket men jag vill ju bli klar på 10 sekunder så jag kan hoppa i sängen snabbt! haha.

Hörs snart!


Postat av: Phelicia

HAHAHA, gnäller du över en kvart? Jag gör mig i ordning i typ en halvtimme - fyrtio minuter... Don't ask what I'm up to, för det vet jag inte :O

2010-01-17 @ 18:03:38
URL: http://phelicias.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på