Måndag morgon

Godmorgon!
Första skoldagen idag då... Såå taggad! Inte. Nej usch jag ville bara somna om och inte vakna förrän helgen och sen sova igen tills nästa.
Jag kom upp skapligt tidigt för att vara mig iallafall, kvart över sex. Jag som inte brukar kunna röra mig ens innan 7, så det var ju en glad överraskning! Usch jag sitter och fryser, kan bara tänka mig hur det kommer att kännas när jag kommer ut...! Det blir nog klädbyte tror jag. Till Haglöfs flisen♥ och ett par jeans. Sockor har jag på mig 24/7 nu så det blir sånna också (annars fryser man ju ihjäl!). Jag orkar faktiskt inte bry mig om hur jag ser ut nu när det är så kallt, hellre att jag inte ser speciellt bra ut än att jag fryser.
Nej nu ska jag byta kläder och sen får jag skjuts till bussen av mamma och pappa.
Ha en bra dag!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på