Jag är trött som bara den

Usch ja, helt sjukt trött är jag, det beror delvis på penicillinet men sen sover jag konstigt också.
Idag har jag varit med älskling och vi har bara segat hela dagen först sov vi rätt länge och sen kollade vi på film.
Nu har han åkt hem för typ en timme sen och jag sitter och kollar på CSI New York.
På fredag kanske det blir bio med Filip, ingen av oss har sett New Moon än så det blir att se den om jag får som jag vill, men han kanske ska lana så vi får väl se...
Jag vet inte alls vad jag ska göra nu faktiskt, ha tråkigt som vanligt typ.

Aja puss på er!

//Amanda



Postat av: Lovisa

Haha, jävla lan alltså. Så jävla drygt ibland! Vilken kille vill sitta och svettas med sina polare vid en jävla dator när han kan mysa med sina fina tjej istället liksom? Typ alla..

2010-01-04 @ 22:55:00
URL: http://lovisaaas.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på