Godnatt alla söta!

Så nu har jag badat färdigt och ska strax lägga mig. Jag har börjat få ont i halsen, usch jag vill verkligen inte bli sjuk. Inte direkt läge för det just nu... Filip va iochförsig sjuk idag så då blir säkert jag det också.
Menmen.
Imorgon är det kortdag iallafall och det är ju skönt. Mindre skönt är att jag egentligen skulle ha lärt mig The Michael Jackson Tribute till imorn men det har jag såklart glömt bort. Mitt minne alltså...
Nej nu ska jag lägga mig och plugga lite och sen sova tror jag. Godnatt!


Postat av: Lovisa

Sv: Men de är snygga! De är ju inte jättespeciella så det gör kanske inte så mycket att vi har lika :) Men jag visste inte att du hade sånna också!

2010-01-19 @ 16:11:22
URL: http://lovisaaas.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på