God morgon, eller god förmiddag!

Jag sitter och läser Katrin Zytomierskas blogg. Det är riktigt underhållande faktiskt. Jag tycker hon är lite rolig med sina otroligt rakt påiga inlägg och hon skippar ju inga detaljer direkt, sen är det intressant att läsa om hennes funderingar och hur hon tycker och tänker.

Menmen igår låg jag somvanligt och kunde inte sova. Jag tror klockan hann bli fyra innan jag somnade, inte konstigt att jag sover bort hela dagarna! Jag sover mycket bättre när Filip♥ sover hos mig...
Nej men nu ska jag nog ta tag i mitt bombnedslag till rum och få det snyggt för en gångs skull.
Kram på er!

//A m a n d a


Postat av: Lovisa

Haha, jag sover också bort dagarna :(



Sv. 1: Simon har i alla fall aldrig planerat med mig före och sen dissat för ett lan, för då hade jag blivit sur! Men man kan ju aldrig planera med dem innan för det är ju som du sa, de planerar typ 1 timme innan, haha!



Sv. 2: Jag har inte läst någon undersökning men när man tänker på det så känns det mer "normalt" att en kille utnyttjar en tjej än tvärt om. Men jag tror att vi bidrar lite till det genom att säga att typ "Killar utnytjjar alltid tjejer" för då blir det nåt som killarna liksom vill leva upp till på nåt sätt.. Som ett "krav" att så ska det vara. Dumt att det är så :(

2010-01-07 @ 14:00:11
URL: http://lovisaaas.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på