8 Januari 2010

Nu är det tredje gången jag skriver om det här inlägget. Någonting jag kommer åt på musplattan gör att datan uppdaterar sig själv så att allt jag har skrivit försvinner! Så irriterande!
Menmen, iallafall så blev det ingen uppdatering innan bion för klockan var mycket mer än jag trodde så jag fick superbråttom att hinna med bussen. Jag hade självklart tittat fel i tidtabellen så jag trodde bussen skulle gå förbi Tempo, men det gjorde den inte såklart, så jag fick mig en rätt lång promenad. Fast det kan ju ioförsig behövas nu efter all julmat. Haha.
Iallafall så bjöd Filip på mat innan bion och det va jättemysigt! Vi åt på cityburger och jag åt Fish'n Chips. Supergott var det.
När vi kom till bion efter att ha ätit så var jag väldigt glad att vi hade hämtat ut biljetterna före för kön va jättelång! Filmen (New Moon) tyckte faktiskt både jag och Filip va riktigt bra.
Nej nu ska vi kika film och äta av godis klumpen som Filips mamma köpte ( Hon köpte lösgodis som hon sen glömde på kupevärmaren, så det blev en klump godis i smält choklad av alltihop, haha).

Ha det bäst!

//A m a n d a



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på