Skit hosta!


Jag sitter i soffan med Filip, Frida och mamma och hostar och tittar på Let's Dance. Gudrun åkte just ut, det var på tiden tycker jag.
Idag åkte jag till stan direkt efter skolan och gick runt och tittade lite. Bland annat så köpte jag slingblondering och en t-shirt(bild ^). Jag träffade Malin inne på H&M också. Det var kul för det var länge sen jag träffade henne (innan idag då) för hon bor i Norge. Efter stan så åkte jag till Filip och sen tog vi bussen hem till mig. Imorn blir det lunch med Filips släkt vid två och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Nu börjar Filip bli lite trött på att jag sitter vid datorn så jag ska väl avbryta. Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina!



Postat av: Malin

Vad fin tröjan var på dig =) Det var trevligt att träffa dig igen, vi ses till sommaren =)



Kram och hälsa familjen!

2010-02-28 @ 10:37:23
URL: http://inpleno.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på