Nionde December Tvåtusentio


Hellooou!

Idag är faktiskt första morgonen jag lyckats ta mig upp i tid på länge! Just nu sitter jag i köket med en smoothie och kollar efter skor. De som känner mig vet att jag inte kan få nog av ringar, skor och nagellack. Det är mina cravings. Verkligen.

Anledningen till att jag inte bloggar förren nu (alltså att det inte blev någon kvällsblogg igår) är att jag helt glömde bort tiden! Vid sex satte jag mig vid symaskinen och sen satt jag där tills pappa gick och la sig vid tio i tolv. Då gick jag och fixade lite och sen la jag mig och sov jag med. Eller nja, först kollade jag igenom veckorevyns skospecial i nya numret, sen sov jag. Riktigt gott kan tilläggas.

Nu ska jag snart iväg till praoen för näst sista dagen. Det är 30% på allt i hela butiken så nu handar folk lite mer än annars. Så känns det iallafall. Jag hade spanat in mig på en väska som jag dog lite för men så precis när jag tänkte köpa den så köpt någon annan den :( Menmen så kan det gå. Nu ska jag fixa mig

Ciiaaoo!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på