Juldagen


Jag och min fina syster igår:)


Jag har haft chillmode on hela dagen idag. Har slappat i soffan med familjen och spelat Junior Alias. Guud vad vi skrattade! Bland annat så förklarade frida en dinosaurie som "ett stort brunt djur i skogen.. Småkillar gillar det!" Hahah!

Imorgon på förmiddagen ska jag visa er mina julklappar hade jag tänkt för det blev aldrig så att jag gjorde det idag. På eftermiddagen ska vi hem till mormor på middag/släktträff. Fast säktträff blir det nästan inte för halva släkten kommer saknas :(
Well det ska ändå bli roligt. Filip ska följa med och sen sover han här. Då ska jag visa honom hur duktig jag blivit på att gå i skorna jag fick av honom i julklapp! Visst jag har fortfarande a long way to go innan jag går bra i dem men det märks att jag gått i dem hela dagen idag och igår :)

Nu ska jag nog sluta mina blå för idag och drömma mig bort. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på