5 dagar kvar till julafton

Inception. Den filmen visas just nu på min tv. Jag, mamma och pappa sitter i soffan och kollar. Jag har sett den förut men när pappa sa att han skulle se den så blev jag sugen på att se den igen. Den är komplicerad men bra. Jag gillar verkligen Ellen Page. Hon är så tuff! Både i Juno, X-men the last stand och i Inception. Sen har hon ju gjort många fler roller men det är bara de tre jag räknade upp som jag har sett.

Idag har jag jobbat hela dagen. Eller nja det var inte hela dagen egentligen men det blev nästan så. Jag och Mathilda gick inte upp förrän halv ett och då var det bara en halvtimme kvar till vi behövde åka. Sen blev jag kvar i ishallen till klockan sex och efter det gick jag hem till Filip en sväng. Vid sju kom pappa och hämtade mig och sen dess har jag bara slappat i soffan.

Nu ska jag nog gå och göra en smoothie. Pusshej!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på