15 December 2010

Godmorgon! Idag är en ny dag. En bättre dag! Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde igår. Visserligen vaknade jag vid tre och tog en ipren men den kan väl inte sitta i fortfarande?

Just nu sitter jag i köket och funderar på vad jag ska äta till frukost.. Jag är inte alls hungrig men någonting borde jag trycka i mig annars kommer dagen bli en dålig dag.
Efter skolan ska jag hem till Filip en sväng tills jag ska stå i kiosken klockan sex. Efter det får jag väl se när jag kommer hem.. Det ska väl städas och så.

Förresten! Ni vet ju att jag var med i en pepparkakshustävling? Jag kom tvåa! Jag läste det i tidningen idag och blev toppenglad! Undra om jag vinner något? Kanske är det bara äran... Men jag är lika glad för det :)

Nu ska jag nog sno ihop en soppa till frukost tror jag och sen fixa till mig lite så jag inte ser så sjuk ut. Puss och kram!





Oändlig inspiration




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på