38 minuter in på julafton

Inlägget med bilder från rummet drog ut på tiden för jag fastnade vid tv:n och myste med familjen. Mamma hade köpt bingolotter så vi satt bänkade framför det hela kvällen. När det nästan var slut så kom jag på att jag hade glömt göra cheesecaken till imorgon så jag snodde ihop en lite juligare variant med lingon, apelsin och pepparkakor nyss. Jag hoppas den blir good.
Nu ligger jag i sängen och hostar. Det går knappt 10 sekunder mellan attackerna. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova menmen. Det känns lite konstigt att det är julafton nu. Tiden går somsagt himla fort. Jag fick min första julklapp redan igår av Filip. Jag är sjukt nöjd! Jag kunde verkligen inte ha fått något bättre. Filip är underbar på alla sätt! Ni ska få bilder på alla juklappar sen när jag har fått resten. Nu ska jag snart släcka lampan och sova så tomten kan fylla julstrumpan ostört, men först ska ni få bilderna på mitt lilla krypin.


























Pusshej leverpastej! Och GOD JUL! :)



Postat av: Kusiin fr FIN

Fan va Nice ditt rum blivit Amanda! När kmr ni hit igen då??

2010-12-25 @ 23:31:10

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på