13 December - Luciadagen


Godmorgon! Och glad lucia eller något:)

Jag sitter framför Vakna! med The voice och chillar. Min hals känns svullen och kliar som jag vet inte vad så idag går jag lite tidigare till bussen så jag hinner svänga in på Ica för att köpa halstabletter.
Idag är första skoldagen på tre veckor somsagt och jag tycker det ska bli kul faktiskt! Det känns lite weird att se fram emot skolan... Haha :) Nej men nu får jag ju träffa lite folk och så har jag något att göra hela tiden vilket jag inte hade på praoen.

Om jag inte minns helt fel så har jag bara datakunskap, svenska och engelska idag. Soft. Efter skolan kilar jag ner på stan med syster och kollar på klänningar och sen drar jag hem till Filip och umgås med honom resten av dagen.

Nu ska jag kila iväg. Puss!



Postat av: Stefan Falkelind

Tur du inte fått parasiten som vi har här.

2010-12-13 @ 21:01:16
URL: http://stefanfalkelind.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på