All and everything



Usch varför sover inte jag? Jag är riktigt trött och borde verkligen sova för jag ska upp tidigt imorgon för att ta vara på min sista riktiga sommarlovsdag men jag har ingen lust att sova. Det enda jag vill är att ligga i Filips säng med hans arm sådär obekvämt bakom ryggen och titta på Prison Break och irritera mig på att han aldrig blir det minsta lilla nervös hur spännande det än är. Sånt där som är skitdrygt då men saknat nu. Som tur är så kommer jag säkert träffa honom inom de närmaste dagarna. Ehrm, jag MÅSTE träffa honom. Så är det bara. Det bara blev så helt nyss. Jag träffade ju honom imorse men det känns som att vi inte setts på år och dar!

Ångest över att sommarlovet snart är slut har jag också. Tänk, bara 2 veckor kvar. Hemskt. Den här sommaren har varit lugn och skön. Jag har gjort det jag känt för, sovit länge, gått upp tidigt, dygnat, badat, solat. Nästa sommar tänker jag söka sommarjobb på komunen. Det är ju alltid något om jag skulle få två veckor där. Kanske är lite större chans att jag får sommarjobb någon annan stans också eftersom att jag är 17 då... 

Wellwell, om jag skule ta och släcka lampan och blunda lite kanske? Det blir dag fortare då. Jag vill ha dag. Jag vill ha sol och sommar och jag vill inte ha skola. Jag tror att bara för att jag läste min kusins blogg nyss där hon skrev att hon var deppig så blev jag det jag med. Jättedeppig. Jag ska nog lägga mig och grina nu. Hejdå.


Postat av: Hilda

neeej, var det jag som gjorde dig deppig! :((( förlååååt ;S

gråt inte amanda :))) <3

2010-08-04 @ 19:37:33
URL: http://dinhilda.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på