Shower in the rain

I just have to tell you guys;

Skojade med mamma förut idag om att man nästan skulle kunna duscha ute på gräsmattan så mycket som det regnar. Tror ni inte hon utmanar mig att gå ut och göra det då? Jag är inte den som vill vara feg så jag gick helt sonika ut och ställde mig vid stuprännan och tvättade håret. Fick både en och två brainfreezers men det var det värt för mamma förvånade min:D



Ett plus jag inte förväntade mig var att håret blev supermjukt och lockarna blev lätthanterliga och fina. +++++!


Nej nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt och göra sallad, städa mitt rum samt infinna mig vid avestavallen klockan tio. Tjoho! ...



Postat av: matilda

svar; man kan hitta kollektionsbilder på bland annat style.com , men det finns nog många sidor om du googlar det

2010-08-05 @ 12:26:15
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på