The start of something new.



Linne - Gina Tricot | Jeans - Vero Moda | Halsband - Lindex


Idag börjar skolan igen. Mina känslor är blandade. Det ska bli både kul och inte kul. Kul för att jag ska börja i gymnasiet och för att det alltid brukar vara kul att gå i skolan den första veckan. (Att det senare blir öken behöver jag ju inte räkna upp) Och inte kul för att det faktiskt är skolan jag pratar om.

Inte nog med att det blir en ny skola med nya människor nytt allt, så ska vi ha våran första uppvisning med cheerleadingen idag. Det blir klockan tolv, på två- och treornas upprop. Självklart så ska det bli kul men jag är redan så nervös så att jag håller på att kräkas.

Nu ska jag gå och sminka mig och vänta ut sotaren som precis kom och började greja och sen ska jag åka iväg. Hellre en halvtimme tidig än tre minuter sen. Idag iallafall. Puss på er!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på