Lite nya hårprodukter!



Hello lovers! Jag har snott datorn av min boyfriend a couple of minutes så tänkte passa på att blogg lite. Dagen började med skola, foto - hantverk - matte - svenska och sen slutade jag för idrotten var inställd. När jag slutade så gick jag och Amanda ner på stan en sväng och kikade lite tills syster kom. Efter ett tag mötte jag och syster Rita, tone och tindra så vi fikade lite med dem. 20 över 4 skulle Tone klippa luggen så då gick jag och Frida lite mer på stan och sen åkte vi till Willys och handlade och mötte upp filip och sen åkte vi hem hit. För ett tag sedan åt vi Fläskfilé och pommes och snart blir det chokladpudding och grädde. Yum!

Nej nu ska Filip få fortsätta med sin webdesign eller vad han håller på med. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på