Andra norska rysaren på tre dagar!



Åh jag har nyss kollat på en (enligt mig) grymt läskig film. Fritt vilt hette den. Filmen handlade om några ungdommar som skulle på fjälltur och åka snowboard men allt går inte som de tänkt sig då en av killarna bryter foten. Till sin räddning hittar de ett öde gammalt nedlagt fjällhotell som de tar sig in i. Men är hotellet verkligen så tomt som de tror? Näe fyfan inte en film jag vill se igen. Eller kanske nu när jag har sett den men usch. Tänk att just norska rysare ska vara så läskiga! Om ni gillar skräckisar så rekommenderar jag Fritt Vilt, fritt Vilt 2, Snarveien, Skjult & Villmark. De tycker iallafall jag är riiiktiga rysare!

Nu ska jag gå och plocka fram kläder till imorgon och sen gå och lägga mig. Kanske ringa Filip en snabbis så jag slipper mardrömmar. Godnatt bloggen!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på