Äcklad av mig själv



Vitt linne - Gina Tricot
Jeansleggins - VeroModa
Kofta - H&M
Halsband - BikBok
__________________________________________________________

En helt okej dag. Efter skolan kom mamma och hämtade mig och syster så gick vi och fikade och handlade lite. När vi kom hem hade pappa lagat köttbullar, spaghetti, brunsås och mos. Det var faktiskt precis vad jag var riktigt sugen på! Det enda som gnager i mig är att jag inte sprungit på länge. Jag är äcklad av mig själv men ändå gör jag inget åt det. Usch. Nej imorgon ska jag iallafall springa milen. Antagligen så blir det att jag springer in till träningen. Lämnar lite stuffs till Mathilda i skolan bara så får hon ta med det till träningen sen. Det blir bra det! Ska ju faktiskt springa tjejmilen på Söndag, hur nu det kommer gå.. Jag får se det som att målet är att ta mig i mål för att satsa på någon speciell tid är bara att glömma. Jag blir så besviken på mig själv att jag gråter:(



Postat av: Maria

Tjejmilen :) bara att ta sej runt 1 mil är en prestation. :)

2010-08-30 @ 21:46:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på