24 Augusti -10



Hej! Bilden ovanför är en av flera jag tog på Avesta Art, som faktiskt var ganska intressant. Till exempelt Julie's utställning med karikatyrer. Efter Verket tog jag bussen hem. När jag kom hem så hade gullemamma lagat pannkakor som jag och syster vräkte i oss. Nu väntar jag på att pappa ska skjutsa in mig till stan så jag kan fika med Elin som går och väntar på mig. Ska nog gå och leta reda på mitt paraply som nog kan behövas... Puss!



Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-24 @ 20:23:53
URL: http://shikos.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på