21 augusti 2010



Hejsan!
Jag tänkte miniblogga lite nu medans Filip är och hämtar sina högtalare i moppen. Gårdagen spenderades först i skolan (som faktiskt var rätt roligt tack vare Amanda norgren och Frida Pettersson) och sen drog jag och Laru ner på stan för att jag behövde köpa block och grejer. Nu är jag mycket fattigare men 5 block, en pärm, plastfickor och en kalender rikare. När jag var klar på stan så åkte jag hem till Filip och tittade på film. När vi hade ätit så åkte vi hem till mig och sov här. That's why jag inte bloggade igår:) Idag har vi ungefär bara vaknat och ätit frukost och nu ska vi titta på film. Ikväll ska jag träffa Mathilda, Linnea, Kasia och Felicia tror jag det var. Det blir kuul. Aja nu kom Filip in igen. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på