8 April 2010

Mmm... Jag åt skaldjurspasta för ett tag sedan, så gott! Jag kokade nudlar och broccoli och sen hade jag i lite räkor, kräftstjärtar och musslor.

Min dag har varit härlig. Bussen till stan var lite tidig så Mathilda hade inte kommit när jag kom fram men det gjorde ingenting. Solen stekte så jag stod och lekte cool i mina solglasögon några minuter. När hon kom så gick vi in på plus och fikade. Det blev en ost och skinkfralla och en milkshake till frukost för mig. Gott!
Efter det gick vi på stan en sväng och sen gick vi hem till Mathilda.
Vid halv sex kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hämtade mina glasögon så nu ser jag riktigt bra. Det är så himla skönt! Nu har alla saker konturer, alla färger är skarpare och jag ser skarpt hur långt som helst! Underbart!

Nu ska jag nog lägga mig i sängen med datorn och kika runt efter inspiration. Jag älskar att bläddra runt på olika modebloggar, inredningsbloggar och matlagningsbloggar. Kanske bloggar mer senare. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på