5 April 2010

Min dag har varit jättetrevlig! Vi åkte vid åtta imorse och jag sov nästan hela vägen. Jag hade jättehöga förväntningar på badhuset så jag blev lite besviken när vi kom dit men det glömdes snabbt bort. Forsen var grym! Dock så slog man i lite här och där så jag har stora blåmärken på höfterna och sen krossade jag mitt finger. Nästan iallafall.

Jag sitter och tittar på Johan Falk. Idag är det sista filmen, tråkigt för jag gillar dem starkt!
Imorgon ska jag gå upp tidigt och springa eller iallafall powerwalka en vända innan jag tar bussen till stan. Det var verkligen jättelänge sedan jag joggade så konditionen är väl inte på topp direkt men jag måste ju börja någon gång.
Vid halv tolv ska jag möta upp Elin på stan så ska vi gå och fika. Det kommer säkerligen att bli min frukost om jag känner mig själv rätt. Jag har så himla svårt att äta på morgonen! 
Nu blev det jäkligt spännande så jag måste titta. Ha det bra!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på