Så bra det kan bli!

Jag har varit hos mormor nästan hela dagen. Vi har pratat, pratat, pratat, lagat mat, gått igenom alla hennes maskeradkläder och läst kokböcker. Jag lagade en jättegod nudelsallad med rotfruktsnudlar och bacon till lunch medans mormor planterade blommor. Vid tre så var jag så trött så jag somnade på soffan och sov tills mamma kom och frågade om jag ville gå med henne hem.
På väg hem så ringde Filip och frågade om jag ville ses och det ville jag ju såklart så han kom och hälsade på lite. Vi hoppade studsmatta, tittade på tv och åt puckoglass. Han åkte hem vid åtta och då satte jag mig här.

Jag sitter och tittar lite efter skor till avslutningen men kan inte hitta några. Jag vill ha ett par som jag kan använda både på avslutningen och efteråt också. Alltså inga superhöga klackskor som jag använder en gång bara.

Imorgon ska jag till tandläkaren i Falun och fixa tandställningen och sen på kvällen så ska jag hålla i cheerträningen för att Michelle inte kan komma. Trreevligt! Alla kommer hata mig efteråt för jag planerar mycket styrka/kondition. Höhöhö.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på