Supertrevlig saturday!

Hejsan hoppsan! Jag ligger i sängen och lyssnar på musik och flummar med Mathilda på msn. För 40 minuter sen kom jag hem från tjejkvällen hos Michelle. Det har varit jättekul!
När vi kom dit så fick vi en varsin mangosmoothie och så hade hon dukat upp med morötter, gurka och chips med dipp. När alla hade kommit så gick vi en tipspromenad med frågor som tex "Vem har bäst minne?" och så fanns det olika alternativ av oss i laget. Efter det gjorde vi olika tävlingar för att se vem som va tex mest fingerfärdig. Det var skitroligt! Åt gjorde vi också, i massor. Ann hade lagat tre supergoda pajer med gott bröd och sallad till. Efter maten kikade vi film och proppade i oss popcorn. Ingen kan gissa vad vi såg för film va? Bring it on såklart! Som om inte det var nog så fick vi jättegod marängswiss också. Vid halv tolv kom mina parents och hämtade mig och nu ligger jag här.

Min dag har varit jätterolig. Härligt att träffa lite folk och göra något kul!

Jag har satt klockan på åtta imorgon bitti så att jag ska hinna med allt innan tåget går halv elva. Vi hörs mer imorgon/senare idag. Godnatt!

PS. Bilder från idag finns det massor! Ni får se dem någon annan dag för nu ska jag sussa.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på