Disgusting

Hejhej!
Jag står och lagar mat (suprise, suprise). Idag blir det röda linser och blomkål in någon indisk kryddblandning. Haha vilken koll jag har. Jag har iallafall ingen aning om hur det kommer smaka, det kanske smakar skit, vem vet?

Jag är så seg på att blogga så nu har jag hunnit göra klart maten OCH ätit den. Jag kan bara säga att det var det äckligaste jag har ätit i hela mitt liv. Aldrig att jag tänker äta linser igen. Usch!

Om en kvart så ska jag och mamma åka in till stan en sväng och köpa hårfärg till Frida och typ handla mat eller något. Efter det så skjutsar mamma mig till träningen. Jag lär gå och fixa allt inför träningen nu men vi hörs när jag kommer hem. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på